Hur kul som helst

Har fått en del beställningar för ett tag framöver. Så himla kul!
 
För ett par veckor sen va det en kvinna på min mammas jobb som ville att jag skulle göra en tack tårta som hon skulle ge bort.
 
Jag fick helt fria händer och hade lite tidsbrist så jag körde på de jag tycker blir bäst med tanke på vad jag testat tidigare. Det hade egentligen varit perfekta tillfället att testa nya saker men då va de ju tiden också.
 
Det blev chokladbottnar med hallon-, citron- och chokladmousse. Som sagt hade jag fria händer och tidsbrist så det blev blått lock eftersom att det är en färg jag inte använt så mycket. Och lite enkla blommor på :)
 
Just det, enda önskemålet va texten på.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback