Tillbaka till verkligheten...

... trodde jag. Började jobba som vanligt för 2 veckor sen. Hade fullt upp den första veckan jag va tillbaka med en bröllopstårta, vänner och lite annat. I början på denna vecka blev jag sjuk och va hemma från jobbet. Tänkte att då skulle jag ha all tid i världen att skriva men oj vad fel jag kunde ha. Jag orkade verkligen inte. Har varit inne en natt på sjukhus men nu är jag hemma igen med penicillin och på bättringsväg :)
 
Nu tillbaka till tårtorna, fick en beställning av en fin kollega till hennes födelsedag. Jag hade helt fria händer med utseendet på tårtan. Jag tycker det är ganska svårt med fria händer så men det kan va ganska kul också.
 
Hon ville ha choklad bottnar med vit chokladmousse och hallon mousse, så det fick det bli :)
 
 
 
 
 

Kommentarer
annelie säger:

Hur är det med dig? Varför låg du på sjukhuset?? kram

Svar: Det är bra med mig nu. Jag hade fått en bakterie som gjorde så jag fick inflammation eller infektion i luftvägarna. Kram
Joanna Fransson

2014-08-26 | 06:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback